dinsdag 27 september 2016

De kindjes van 1A aan het woord

Wat hebben we deze maand al gedaan in het eerste leerjaar?

De kindjes vertellen het zelf!

Ömer: We hebben letters geleerd!








Aliderda: We werken hier heel goed.

Milan: Ik leer hier schrijven.

Zeynep: Soms reken ik graag, maar soms ook niet. Ik maak graag oefeningen met kruisjes.

Azad: We leren om zelf onze veters te binden.

Huseyin: Ik vind alleen werken leuk en sporten ook!
Je kan in de klas of thuis ook op reis gaan! Naar een eiland. Ik ben al naar sameneiland gegaan. Ik heb daar Hansje Pansje kevertje gedaan met mijn mama. Dat is masseren.



Rohat: Ik las een moeilijk woord: getallenkennis.

Laura: We leerden bij de muziekles een liedje waar je een ring doorgeeft.



Abdul-Malik: Hier spelen we samen toneel. We leren hier duidelijk praten en een toneeltje spelen. We deden bijvoorbeeld de spiegeloefening.


Rohat: Dit is mijn verjaardag.


Sami: We leerden over het verkeer. Als het licht op rood staat moet je stoppen en als het groen is, mag je weer rijden.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten